Public Protection Quanter Operatives Operators Industry-Public Security Agency's

Public Protection Quanter Operatives Operators Industry-Public Security Agency's

Rabu, 21 November 2018

IFTO ACADEMY CLOSER PROTECTIONS

IFTO-INTERNATIONAL FOUNDATION FOR PROTECTION OFFICER TELAH BERADA DALAM DUNIA PERLINDUNGAN LEBIH 30 TAHUN.
CPO KITA BARU BERMULA.

Ia sebuah Yayasan Antarabangsa dan kolej/universiti untuk Pegawai Perlindungan Rapat berkomitmen united kingdom untuk pembangunan dan sokongan para pegawai dan penyelia perlindungan. Melalui Percalonan, dari pakar-pakar industri menggalakkan piawaian latihan, dan menyediakan peluang latihan, pendidikan dan persijilan yang boleh diakses, Ifto berusaha meningkatkan kedudukan profesional mereka serta meningkatkan dan mempelbagaikan nilai perkhidmatan penting yang mereka berikan. "

Latihan Keselamatan dan Program Pendidikan IFPO ia Yayasan Pelajar Perlindungan Antarabangsa (IFPO) didedikasikan untuk menyediakan pendidikan yang bermakna dan kos efektiaaaaf bagi semua peringkat kakitangan keselamatan. Institusi pendidikan serta individu telah menemui Program IFPO untuk menjadi alat pembangunan kerja profesional yang berharga.. 

Ifto pendidikan adalah sebahagian penting dalam pembangunan profesional bagi mereka yang bertanggungjawab melindungi orang lain: Yayasan mengurus individu, firma perkhidmatan keselamatan, dan organisasi yang mempunyai kakitangan keselamatan mereka sendiri. Pegawai berorientasi kerjaya serta individu mendapat manfaat daripada pengiktirafan dan kedudukan profesional yang diberikan oleh pensijilan Yayasan.

Keahlian IFPO tersedia untuk individu, majikan dan institusi pendidikan. Ifto menawarkan keahlian "Ahli Sahaja" di laman website dengan maklumat yang meluas mengenai aspek utama latihan keselamatan dan topik yang berkaitan.

Program latihan keselamatan Ifto direka untuk berfungsi sendiri atau sebagai sebahagian daripada kurikulum yang sedia ada. Sering kali, institusi pengajian tinggi lain akan merangkumi program Ifto dalam kursus pengajian mereka.

Pengetahuan untuk Melindungi

Yayasan Antarabangsa ini untuk Pegawai Perlindungan mereka ditumpukan kepada kecemerlangan dalam pengajian dan, pembelajaran, dalaam  penyelidikan, dan membangunkan pegawai Perlindungan Rapat, pemimpin dalam banyak bidang yang membuat mereka berbeza di seluruh dunia..

Tumpuan saya ke arah antarabangsa - melihat Pelajar datang dari seluruh dunia.

Kursus dalam talian - Ifto menggalakkan pembelajaran dan pertumbuhan pelajar dari luar negara

Keahlian Premier  - menjadi sebahagian daripada program keahlian IFPO.
Keahlian:
Keahlian yayasan mereka menyediakan peluang pendidikan dan jaringan pada sekala besar. Ia membuka jalan menuju pembangunan profesional. Keahlian tersedia untuk individu dan organisasi. Industri dan program keanggotaan yang diiktiraf oleh dunia.

Individu:
Memandangkan kerjaya di salah satu industri yang paling pesat berkembang didunia ini? Mungkin memilih untuk meneroka peluang profesional atau peluang kerjaya? Mereka Terokai program  pendidikan yang disediakan oleh IFPO yang telah berada dalam pasaran 30 tahun... Kaedah penyampaian pelbagai yang boleh menampung keperluan pembelajaran Industri dan Dunia beri pengiiktirafan.Setiap penggal mereka  melahirkan  CPOI professional the latest version geraduan.
BGM Persatuan komuniti Bodyguard Malaysia

IFTO UNIVERSITI & IFTO recognized and Independent Security Advisors Us goverment. on new generation
 #security #executiveprotection #dignitaryprotection #bodyguard

https://photos.app.goo.gl/8d6oLrbiLiUR9dn8https://photos.app.goo.gl/8dt6oLrbiLiUR9dn8

Tiada ulasan:

Blog : Lihat apa yang berlaku di dunia close protection

Belajar jadi 'bodyguards

Belajar jadi 'bodyguards MELINDUNGI orang kenamaan keutamaan tugas pegawai pengi...

Berita

https://drive.google.com/file/d/1OFHs-m1X31_kV9iMU2XEGOJ6KgCwsXBw/view?usp=drivesdk https://drive.google.com/file/d/1OFHs-m1X31_kV9iMU2XEGOJ6KgCwsXBw/view?usp=drivesdk