Public Protection Quanter Operatives Operators Industry-Public Security Agency's

Public Protection Quanter Operatives Operators Industry-Public Security Agency's

Ahad, 14 Oktober 2018

Pandangan Perasekitaran Rakan Rakan

RAKAN PERLINDUNGAN PERIBADI KESELAMATAN AWAN

Ketahui cara menjadi pengawal peribadi Perlindungan Rapat Eksekutif

Saya sangat meluat dengan seorang menjadi penghalang berita buruk dan tidak benar punyai impian Peribadi,, KEPENTINGAN DIRI" tetapi tidak ada skim atau kaedah mewah untuk mendapatkan lebih banyak wang dalam perlindungan eksekutif; ia benar-benar datang kepada satu perkara. Jangan sekali-kali mengurangkan kadar diri anda. Seperti yang mudah seperti ini, sesiapa sahaja yang berada di dalam perniagaan pelaksana eksekutif sama sekali akan tahu di sana selalu ada sebab-sebab yang menarik untuk mengurangkan kadar pasaran anda tetapi apabila anda berbuat demikian, anda membuat kesulitan dalam kesulitan yang menghalang akses kepada pendapatan masa depan yang meningkat.Kebanyakan kita mengalami kekecewaan untuk membeli item atau perkhidmatan dengan harga penuh hanya untuk mencari item yang sama dari hari penyedia yang sama kemudian untuk mendapatkan wang yang lebih rendah.

Apabila ini berlaku, ia tidak mengambil banyak untuk mengetahui bahawa penjual menawarkan item yang jauh melebihi nilai pasaran di tempat pertama. Setiap kali ini berlaku, anda akan merasa kelebihan ini adalah perkara yang sama yang berlaku di minda pelanggan anda apabila mereka menyedari. Ini benar apabila pelanggan anda adalah orang yang berjaya merundingkan kadar yang lebih baik dengan anda dan apabila mereka mendengar pelanggan lain mendapat kadar yang lebih baik untuk perkhidmatan yang sama.

Masalah kedua dengan mengurangkan kadar anda ialah ia menghantar isyarat kepada pelanggan anda bahawa anda benar-benar tidak bernilai wang yang anda tetapkan. Sekali lagi, fikirkan ini sebagai pengguna. Orang yang menjual produk atau perkhidmatan unggul tidak perlu menurunkan harga mereka, mereka tahu produk mereka bernilai wang, dan mereka tahu pelanggan mereka akan membayar harga yang berpatutan Ini bukanlah kesombonga inikeyakinan Pelanggan mungkin tidak selalu suka membayar untuk perkhidmatan yang diberikan tetapi mereka menikmati mengetahui bahawa mereka mendapat nilai yang baik untuk wang yang mereka belanjakan untuk perlindungan peribadi. Apabila anda berpegang kepada senjata anda, anda akan menghantar mesej kepada pelanggan anda bahawa perkhidmatan anda bernilai setiap sen dari apa yang anda bayar. Satu lagi sebab untuk berdiri teguh ialah apabila anda bersetuju menerima kurang untuk perkhidmatan anda, anda memberitahu klien anda bahawa anda adalah mesej yang buruk untuk dihantar kepada pelanggan yang mengharapkan anda untuk memastikannyaselamat.  

"The Special Protection Specialist Protective Group

Bagaimana Analisis PenilaianPasaran Industri Memberi Kesan KepadaKeselamatan Korporat.



Ia agak seperti membeli-belah untuk jaket tahan peluru dan penjaga kedai tidak berkompromi pada harga untuk tiga yang pertama anda lihat, tetapi pada jaket keempat ia lebih daripada bersedia untuk tawar-menawar.
Sesiapa yang menghargai kehidupan mereka tidak akan membayar rompi keempat, dan anda mungkin tidak akan memakainya walaupun penjaga kedai memberikannya secara percuma. Cara untuk membetulkan masalah ini ialah melakukan analisis pasaran yang baik dan harga perkhidmatan anda tepat untuk pasaran anda. Tuliskan pelan perniagaan yang kukuh yang menerangkan mengapa anda bernilai kadar yang anda tetapkan dan termasuk penilaian yang jujur ​​terhadap perkhidmatan anda berbanding dengan persaingan dalam pasaran anda.Ini nilai kepada pelanggan anda dan bersiaplah untuk menjelaskan mengapa anda telah menilai perkhidmatan anda kerana mereka. Cuba jangan tersinggung apabila mereka meminta anda untuk membenarkan bayaran anda, ini adalah peluang anda untuk bersinar dan biarkan mereka tahu apa yang mereka dapatkan untuk wang mereka.

Public Security An d Public Order Division|Ministry Of Home Affains- Industry Authority ©️2012-2018|Hyatt's™️|


BE THE FIRST TO COMMENT

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.




Bagaimana Analisis PenilaianPasaran Industri Memberi Kesan Kepada Keselamatan Korporat. 
"The Special Protection Specialist Protective Group in Public Security And Public Order Division|Ministry Of Home Affains" 
- Industry Authority ©️2012-2018|Hyatt's™️|®️CPO

Tiada ulasan:

Blog : Lihat apa yang berlaku di dunia close protection

Belajar jadi 'bodyguards

Belajar jadi 'bodyguards MELINDUNGI orang kenamaan keutamaan tugas pegawai pengi...

Berita

https://drive.google.com/file/d/1OFHs-m1X31_kV9iMU2XEGOJ6KgCwsXBw/view?usp=drivesdk https://drive.google.com/file/d/1OFHs-m1X31_kV9iMU2XEGOJ6KgCwsXBw/view?usp=drivesdk