Public Protection Quanter Operatives Operators Industry-Public Security Agency's

Public Protection Quanter Operatives Operators Industry-Public Security Agency's

Selasa, 10 Disember 2019

Menghidupkan Cabaran Ke Peluang untuk Profesional Keselamatan



Menghidupkan Cabaran Ke Peluang untuk Profesional Keselamatan


Semasa krisis, pasukan risiko korporat memerlukan akses kepada maklumat masa nyata untuk merumuskan tindak balas. Tanpa aliran data yang mantap, usaha pengurusan krisis dapat dikurangkan, meninggalkan rakyat dan aset syarikat dengan sungguh-sungguh tidak bersedia dan tidak dilindungi.
Dalam kerjasama dengan ASIS International, Dataminr menjalankan tinjauan global untuk menangkap amalan terbaik dan trend terkini berkaitan dengan pengurusan krisis antarabangsa. Baca eBook yang dihasilkan untuk belajar:
  • Bagaimana profesional risiko korporat mengumpulkan maklumat yang mereka perlukan untuk menjangka dan bertindak balas terhadap insiden kritikal
  • Peranan sumber data alternatif, media sosial dan maklumat awam yang tersedia dalam proses ini
  • Ramalan untuk masa depan data alternatif dalam pengurusan krisis

4






KERJAYA PERLINDUNGAN RAPAT|PERLINDUNGAN PERIBADI|PERLINDUNGAN KESELAMATAN|PENILAI RISIKO|PENGENDALI PASARAN| PENGENDALI LATIHAN. Selamat Datang Ke Sektor Keselamatan Awam Agensi Perkhidmatan Keselamatan Perlindungan Kami adalah Pembekal,Perunding Perlindungan Dan Penilaian Analisis Risiko Serta Penasihat Rancangan Keselamatan Fizikal Swasta, Pemasaran Pegawai Perlindungan Rapat Dalam Pasaran Global. Kami mempunyai pangkalan data kami sendiri yang Calon CPO/CBG berpengalaman perlindungan rapat. Jangan lupa anda boleh menghubungi kami dengan mana-mana keperluan perlindungan keselamatan Fizikal peribadi untuk anda. NOTA: Sebarang maklumat yang diberikan di atas tidak menjamin peluang penggajian atau pelajaran dengan saya atau mana-mana majikan@Agensi saya yang bergabung. Anda HARUS memenuhi setiap keperluan majikan atau Syarikat Prinsipal untuk pekerjaan. Sila hubungi bakal majikan anda untuk maklumat lanjut mengenai pekerjaan. Terima kasih kerana Waktu. Choosing the right security course for career development. "The Special Protection Specialist Protective Executife Group" in Private Public Security And Public Order Division|Ministry Of Home Affains" - Industry Authority ©️2012-2019|Hyatt's™️|®️CPOSecurity Risk Protections Consulting.

Tiada ulasan:

Blog : Lihat apa yang berlaku di dunia close protection

Belajar jadi 'bodyguards

Belajar jadi 'bodyguards MELINDUNGI orang kenamaan keutamaan tugas pegawai pengi...

Berita

https://drive.google.com/file/d/1OFHs-m1X31_kV9iMU2XEGOJ6KgCwsXBw/view?usp=drivesdk https://drive.google.com/file/d/1OFHs-m1X31_kV9iMU2XEGOJ6KgCwsXBw/view?usp=drivesdk