Media Sosial:
Pengganda Tenaga untuk Keselamatan Korporat
Media sosial adalah kelebihan teknologi utama yang pasukan keselamatan korporat mengintegrasikan untuk memaksimumkan sumber dan membuat keputusan lebih cepat.
Tonton Datamur's Tim Willis, Pengarah EMEA untuk Keselamatan Korporat, membincangkan kajian kes yang membuktikan bagaimana media sosial boleh menjadi pengganda daya, membolehkan pasukan kecil memanfaatkan rangkaian sumber maklumat global yang berjumlah ratusan juta.
Media sosial adalah kelebihan teknologi utama yang pasukan keselamatan korporat mengintegrasikan untuk memaksimumkan sumber dan membuat keputusan lebih cepat.
Tonton Datamur's Tim Willis, Pengarah EMEA untuk Keselamatan Korporat, membincangkan kajian kes yang membuktikan bagaimana media sosial boleh menjadi pengganda daya, membolehkan pasukan kecil memanfaatkan rangkaian sumber maklumat global yang berjumlah ratusan juta.
Tonton Datamur's Tim Willis, Pengarah EMEA untuk Keselamatan Korporat, membincangkan kajian kes yang membuktikan bagaimana media sosial boleh menjadi pengganda daya, membolehkan pasukan kecil memanfaatkan rangkaian sumber maklumat global yang berjumlah ratusan juta.
Trend Penggunaan Media Sosial Antara Profesional Keselamatan Korporat
Media Sosial mendapat pengiktirafan sebagai aliran maklumat utama untuk maklum balas masa nyata di kalangan profesional keselamatan korporat. ASIS dan Dataminr bermitra untuk meninjau rakan-rakan anda di ruang keselamatan korporat untuk mengetahui lebih lanjut tentang penggunaan media sosial, alat, dan trend dalam syarikat-syarikat dari semua saiz dan remit geografi.
Dengarkan dari Mike Moran, Pengarah Kandungan Pembelajaran di ASIS International, untuk mendapatkan hasil tinjauan lengkap dan mengetahui bagaimana keputusan ini dibandingkan dengan profesional yang mendengar di industri dengan input dari Chris Gormley, Pengarah Keselamatan Korporat di Dataminr dan Monica Weber, Dataminr Pengurus Penglibatan Pelanggan. Walaupun penggunaan media sosial semakin menarik di kalangan pasukan keselamatan korporat, kegunaan masih kurang digunakan di syarikat-syarikat besar. Ketahui bagaimana rakan-rakan anda menggunakan maklumat media sosial untuk menunaikan peristiwa yang pecah, dan mengetahui siapa pembuat keputusan, bagaimana anggaran diperuntukkan, dan bagaimana syarikat merancang untuk menggunakan media sosial pada masa akan datang.
Dengarkan dari Mike Moran, Pengarah Kandungan Pembelajaran di ASIS International, untuk mendapatkan hasil tinjauan lengkap dan mengetahui bagaimana keputusan ini dibandingkan dengan profesional yang mendengar di industri dengan input dari Chris Gormley, Pengarah Keselamatan Korporat di Dataminr dan Monica Weber, Dataminr Pengurus Penglibatan Pelanggan. Walaupun penggunaan media sosial semakin menarik di kalangan pasukan keselamatan korporat, kegunaan masih kurang digunakan di syarikat-syarikat besar. Ketahui bagaimana rakan-rakan anda menggunakan maklumat media sosial untuk menunaikan peristiwa yang pecah, dan mengetahui siapa pembuat keputusan, bagaimana anggaran diperuntukkan, dan bagaimana syarikat merancang untuk menggunakan media sosial pada masa akan datang.
Semasa webinar ini anda akan belajar:
- Bagaimana syarikat menerima maklumat mengenai acara pecah dan cara maklumat yang memasuki aliran kerja pasukan
- Bagaimana syarikat-syarikat dengan pelbagai saiz, pendapatan, dan fokus geografi memanfaatkan maklumat media sosial dengan cara yang menyokong cabaran operasi mereka yang unik.
- Gunakan kes media sosial merentas fungsi keselamatan korporat.
- Di mana industri sedang menuju ke arah penggunaan media sosial dan alat pengurusan risiko.
Menggunakan Gerakan Berkala Media Sosial untuk Penjenamaan
Media sosial telah menyusup sepenuhnya dunia perniagaan. Untuk pemasar, ini bermakna kerja tidak pernah berhenti-tidak ada kesenangan antara kempen, untuk menilai dan merancang seterusnya. Sebaliknya, setiap elemen perancangan penjenamaan, mewujudkan, berkomunikasi, dan menganalisis, sebagai tambahan kepada bangunan reputasi dan pengurusan respons pelanggan-berlaku serentak dan berterusan.
Bagaimanakah pemasar sepatutnya bertindak balas terhadap swing bandul malar media sosial? Makluman masa nyata adalah penting dalam memahami perbualan yang relevan dengan jenama anda, dan mereka membiarkan anda memanfaatkan kekuatan media sosial di tengah-tengah lanskap yang terus bergeser.Untuk mengetahui lebih lanjut, muat turun webinar di bawah, " Menggunakan Pergerakan Berkesinambungan Media Sosial untuk Penjenamaan ," yang dihoskan oleh Dataminr's Nicholas Holder-
Tiada ulasan:
Catat Ulasan