Public Protection Quanter Operatives Operators Industry-Public Security Agency's

Public Protection Quanter Operatives Operators Industry-Public Security Agency's

Ahad, 18 Ogos 2019

Why executive protection companies and clients need to evolve from simple vendor relationships to strategic partnerships

Why executive protection companies and clients need to evolve from simple vendor relationships to strategic partnerships

 Perlindungan Eksekutif , Perkongsian Strategik ,Pengurusan Hubungan Vendor

Sama seperti mana-mana perniagaan lain, kebanyakan syarikat perlindungan eksekutif adalah vendor dan juga pembeli. Kami menjual perkhidmatan perlindungan kepada pelanggan kami, dan kami kadang-kadang membeli perkhidmatan dari pembekal lain untuk membuat ini berlaku. Ergo, kita perlu baik dalam menyediakan perkhidmatan yang kita jual, dan kita perlu berbuat baik untuk membeli perkhidmatan yang kita gunakan.

Pengurusan hubungan McKinsey, Mali, dan vendor

Sekiranya pelanggan utama perlu pergi ke Mali, salah satu ejen kami akan melakukan pendahuluan dan prinsipal akan disertai oleh satu atau lebih ejen kami semasa perjalanan. Walau bagaimanapun, kami akan berunding dengan rakan kongsi pakar tempatan yang kami kenal di Bamako untuk pengangkutan darat, dengan itu mengatur hibrid antara FTE dan vendor kami sendiri.
Mengapa? Kami tidak melakukan perniagaan yang cukup di Mali untuk membenarkan FTE kami sendiri dan armada kenderaan di sana. Dan tidak seperti POTUS, pengetua korporat perjalanan kami tidak didahului oleh C17 tentera yang membawa kereta dan helikopter mereka sendiri. Oleh itu, dalam kes ini, kami membuat keputusan untuk mengeluarkan sumber perkhidmatan terpilih. Dalam kes lain, kita tidak akan.
Sudah tentu, kami dengan teliti memastikan semua pembekal perlindungan yang kami lakukan dengan perniagaan untuk memastikan mereka memenuhi kriteria yang kami tetapkan untuk mereka, termasuk latihan, pensijilan, pengebilan, dokumentasi, dan banyak lagi. Kami tidak mahu masuk ke semua butiran periksa di sini, sebagai topik ini, sama seperti pengendali mutu penjual, sepatutnya blog mereka sendiri.
Tetapi walaupun kami tidak melakukan butiran yang cukup di Mali untuk mengupah FTE tempatan kami di sana,  kami tahu cukup tentang tempat itu - dan mengenai perbezaan budaya pada umumnya - untuk memahami bahawa menggunakan istilah seperti "titik keluar" dan membuat besar Berurusan dengan Diet Cokes sejuk tidak selalu diterjemahkan dengan mudah ke Bambara atau Perancis.   Seperti semua wilayah lain yang kami bekerjasama, kami berada di sana pada butiran dan mendapati dan melatih rakan kongsi yang kami gunakan di sana.
Kami telah bekerja dengan banyak pembekal kami sekian lama sehingga mereka hampir menjadi "sebahagian daripada keluarga". Sebahagian daripada mereka bergantung kepada kami untuk sebahagian besar perniagaan mereka.Namun, beberapa hubungan pembekal telah berkembang menjadi perkongsian strategik, yang lain tidak.
Selama bertahun-tahun, kami telah berpisah dengan para pembekal atas pelbagai sebab. Ada yang tidak dapat atau tidak memenuhi tuntutan kualiti kami; yang lain merosot untuk memenuhi keperluan kami yang semakin meningkat;beberapa hanya bersara tanpa lulus perniagaan.
Maafkan kami untuk membincangkan topik ini, tetapi untuk menjaga klien kami dan memastikan bahawa pembekal kami melakukan perkara yang sama, kami membelanjakan sebahagian besar daripada kehidupan kerja kami yang menguruskan interaksi antara pembeli dan vendor. Dan kami faham bahawa rakan-rakan kami dalam Perolehan membelanjakan sebahagian besar kehidupan mereka untuk menguruskan pembekal mereka, termasuk orang seperti kami.
Pada hari tertentu, kami berada di kedua-dua belah hubungan dan meja rundingan.Suatu ketika, kami adalah pembekal, berurusan dengan Pakar perolehan Fortune 500-enabled McKinsey mengenai kontrak klien yang kompleks dan banyak tahun yang kami tawarkan.Seterusnya, kami WhatsApping dengan pembekal kami sendiri di Bamako tentang jenis tayar yang kami mahukan pada kereta dalam masa 24 jam.
Semakin kita memikirkannya, semakin kita yakin bahawa penyedia perlindungan eksekutif, tidak kira di mana mereka berada di rantai makanan, perlu mula berfikir lebih seperti rakan strategik dan kurang seperti vendor. Begitu juga, kami yakin bahawa sesetengah pelanggan akan berfikir dengan lebih baik tentang perlindungan eksekutif sebagai perkhidmatan profesional khusus dan kurang sebagai komoditi.

Ini semua berakar kepada penglibatan yang berkualiti, kawalan mutu, dan inovasi

Ya, respons RFP 60 halaman boleh menjadi rumit. Tidak, ia tidak selalu mudah untuk memastikan vendor di seberang planet yang kami gunakan dua kali setahun melintasi setiap "T" dalam semua dokumen yang kami perlukan.Tetapi dari masa ke masa, kami telah mengetahui bahawa apa yang pelanggan inginkan daripada kami sebagai pembekal - dan apa yang kami mahukan dari pembekal kami sendiri - sebenarnya cukup mudah. Ia semuanya berakar kepada tiga perkara:
  1. Penglibatan kualiti dengan pelanggan, pekerja, dan rakan kongsi: Tiada pelanggan jangka panjang ingin terus membeli sesuatu dari orang yang tidak peduli dengan mereka atau perniagaan mereka.Mereka juga tidak mahu mengupah orang yang tidak memperlakukan pekerja mereka dan rakan niaga mereka dengan baik, yang tidak menyelesaikan masalah secara proaktif, yang tidak akan pergi lebih jauh.
  2. Kawalan kualiti: Pelanggan mengharapkan kami melakukan apa yang kami janjikan dan mengawal kualiti apa yang kami lakukan sendiri. Secara konsisten, secara telus, dan adakah sesiapa sahaja yang menoleh ke belakang atau tidak. Kami mengharapkan pembekal yang sama. Dan kemudian kita periksa mereka pula.
  3. Inovasi: Perkara berubah, kadang-kadang lebih cepat daripada yang difikirkan mungkin. Jika kita, sebagai pembekal, tidak bersaing dan idealnya berada di hadapan lengkung, maka kita jatuh di belakang. Ini jelas mengenai teknologi, tetapi ia juga berlaku untuk operasi, proses perniagaan, organisasi.

Adakah anda seorang vendor atau rakan kongsi pakar? Siapa yang anda mahu membeli perkhidmatan dari, vendor atau rakan kongsi pakar?

Kami berharap anda akan menyertai kami dalam percubaan pemikiran yang sedikit.
Sekiranya anda bekerja di industri perlindungan eksekutif, sama ada sebagai pembekal atau dalam perbadanan, bagaimana anda melihat diri anda?Adakah anda seorang vendor, rakan kongsi pakar, atau di mana-mana?
Begitu juga, jika anda terlibat dalam perolehan perkhidmatan perlindungan eksekutif untuk organisasi anda, apakah jenis pembekal yang anda cari? Seorang vendor komoditi, rakan kongsi strategik bertaraf dunia, atau di mana-mana?
Sila ambil satu minit untuk melihat carta di bawah dan fikirkan sama ada di mana anda berada sekarang. Apakah jenis pembekal perlindungan eksekutif yang anda mahukan? Apakah jenis pembekal perlindungan eksekutif yang anda mahu sewa? Bagaimana anda menjawab soalan seperti ini:
  • Tahap pengesanan prestasi yang anda berikan (atau yang anda cari)?
  • Bagaimana anda terlibat dengan pelanggan anda, pekerja anda, dan rakan / pembekal anda sendiri?
  • Apakah jenis sistem dan proseskawalan mutu yang anda berikan (atau anda cari)?
  • Bagaimana inovatif anda dalam proses, prosedur, dan penggunaan teknologi baru? Atau, bagaimana inovatif yang anda mahukan pembekal anda?
Dari vendor kepada rakan strategik dalam perlindungan eksekutif
Sekiranya anda penyedia perkhidmatan perlindungan eksekutif, yang manakah dari empat kategori ini yang akan anda letakkan? Di manakah anda dalam perjalanan evolusi dari "vendor komoditi" ke "rakan strategik terbaik dalam kelas"?Adakah anda gembira dengan mana anda berada, atau adakah anda ingin mengubah sesuatu?
Jika anda membeli perkhidmatan perlindungan eksekutif, jenis pembekal yang anda cari? Seseorang yang menyediakan perkhidmatan komoditi asas, atau seseorang yang menyediakan lebih banyak keterlibatan, jaminan kualiti, dan inovasi? Bagaimana dengan penjejakan prestasi?
Kami tidak mengatakan bahawa mana-mana empat kategori ini semestinya lebih baik atau lebih buruk daripada yang lain.Dalam industri kami, seperti kebanyakan orang lain, terdapat pasaran yang jelas bagi semua jenis pemain yang berbeza, tahap kualiti, dan harga.
Walau bagaimanapun, kami percaya bahawa lebih banyak pembekal dan pembeli perlindungan eksekutif akan berkembang ke arah perkongsian strategik. Itulah yang berlaku apabila industri menjadi lebih profesional. Jika kita mahu meneruskan profesionalisasi industri perlindungan eksekutif, dan jika pelanggan kami ingin membuat keputusan perolehan yang lebih baik, maka kita semua perlu memikirkan jenis hubungan pembeli pembeli yang berfungsi dengan baik dalam jangka masa panjang. 
By-: Assolution 
https://assolution.com/blog/why-executive-protection-companies-and-clients-need-to-evolve-from-simple-vendor-relationships-to-strategic-partnerships/

#partners #business #jv #network

KERJAYA PERLINDUNGAN RAPAT|PERLINDUNGAN PERIBADI|PERLINDUNGAN KESELAMATAN|PENILAI RISIKO|PENGENDALI PASARAN| PENGENDALI LATIHAN. Selamat Datang Ke Sektor Keselamatan Awam Agensi Perkhidmatan Keselamatan Perlindungan Kami adalah Pembekal,Perunding Perlindungan Dan Penilaian Analisis Risiko Serta Penasihat Rancangan Keselamatan Fizikal Swasta, Pemasaran Pegawai Perlindungan Rapat Dalam Pasaran Global. Kami mempunyai pangkalan data kami sendiri yang Calon CPO/CBG berpengalaman perlindungan rapat. Jangan lupa anda boleh menghubungi kami dengan mana-mana keperluan perlindungan keselamatan Fizikal peribadi untuk anda. NOTA: Sebarang maklumat yang diberikan di atas tidak menjamin peluang penggajian atau pelajaran dengan saya atau mana-mana majikan@Agensi saya yang bergabung. Anda HARUS memenuhi setiap keperluan majikan atau Syarikat Prinsipal untuk pekerjaan. Sila hubungi bakal majikan anda untuk maklumat lanjut mengenai pekerjaan. Terima kasih kerana Waktu. Choosing the right security course for career development. "The Special Protection Specialist Protective Executife Group" in Private Public Security And Public Order Division|Ministry Of Home Affains" - Industry Authority ©️2012-2019|Hyatt's™️|®️CPOSecurity Risk Protections Consulting.

Tiada ulasan:

Blog : Lihat apa yang berlaku di dunia close protection

Belajar jadi 'bodyguards

Belajar jadi 'bodyguards MELINDUNGI orang kenamaan keutamaan tugas pegawai pengi...

Berita

https://drive.google.com/file/d/1OFHs-m1X31_kV9iMU2XEGOJ6KgCwsXBw/view?usp=drivesdk https://drive.google.com/file/d/1OFHs-m1X31_kV9iMU2XEGOJ6KgCwsXBw/view?usp=drivesdk